Långsiktig och problemfri drift är det viktigaste i allt vi gör för våra kunder. För att göra detta mål möjligt krävs det planering, utvecklings och testning. Dessutom backas allt vårt arbete upp med långsiktig programvarusupport som tillhandahålls på följande sätt:
- Kontinuerlig anpassning och förändringar av driftsfunktioner
- Korrigerande tjänster för att lösa problem med logik, kodning eller design
- Kontinuerlig förbättring t.ex. genom att kontinuerligt förbättra prestanda och underhållsmässighet i dynamiska affärsmiljöer
- Förebyggande tjänster baserade på erfarenhet och feedback från kunder/användare
- Vårt supportteam är välutbildat och engagerat i att uppfylla målen för problemfri drift.
Omfattande support- och underhållstjänster
På Gislen Software förstår vi att framgången för dina digitala lösningar sträcker sig längre än till den första driftsättningen. Våra support- och underhållstjänster är utformade för att säkerställa att dina system fungerar sömlöst och utvecklas i linje med dina affärsmål. Vi erbjuder flexibla engagemangsmodeller, inklusive Time & Material och SLA-baserade kontrakt, för att bäst passa dina operativa behov och affärsmål.
Support enligt tid och material: Med den här modellen kan du justera omfattningen av support- och underhållstjänster utifrån dina omedelbara behov och din budget. Den är idealisk för dynamiska miljöer där kraven kan ändras snabbt, vilket gör att du kan fördela resurserna effektivt och snabbt hantera nya utmaningar.
SLA-baserad support: Våra SLA-baserade avtal säkerställer tillförlitlighet och prestanda för företag som vill ha förutsägbara kostnader och garanterade servicenivåer. Vi förbinder oss till fördefinierade svarstider, riktmärken för lösningar och regelbundna underhållsscheman, vilket ger dig sinnesfrid och försäkran om att dina system är i experthänder.